Voorbereidingen zijn zga getroffen! Nog 12 dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Stefanie Annemieke - WaarBenJij.nu Voorbereidingen zijn zga getroffen! Nog 12 dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Stefanie Annemieke - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen zijn zga getroffen! Nog 12 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Stefanie

16 December 2016 | Nederland, Nederland

Alweer ruim een jaar geleden kwam Stefanie met het geweldige idee om Annemieke te vragen, mee te gaan naar Australië en Nieuw-Zeeland! Daar kon Annemieke natuurlijk geen nee tegen zeggen!!! Let's go!

Na maanden van puzzelen, plannen, uitzoeken, reserveren, lezen, betalen, verhuizen, extra werken, etc. is het dan nu eindelijk zo ver! Nog 12 dagen te gaan, en dan maken we de grote oversteek naar Down Under!!! Daar gaan we (luxe) backpacken, incl. auto en binnenlandse vluchten om vervolgens na 5 weken door te reizen naar Nieuw-Zeeland voor 3 weken!

Ons programma in vogelvlucht is als volgt;
Australië;
Amsterdam - Signapore - Sydney (oud en nieuw vieren ;)) - Melbourne - Alice Springs - Cairns - Great Barrier Reef - Fraser Island - Brisbane.
Nieuw-Zeeland;
Auckland - Coromandel - Rotorua - Tongariro N.P. - Wellington - Abel Tasman N.P. - Kaikoura - Dunedin - Invercargill - Milford Sounds - Queenstown - Franz Josef Glacier - Greymouth - Christchurch.

Via deze blog willen wij jullie op de hoogte brengen van onze (hopelijk) avontuurlijke reisverhalen. Wil jij onze verhalen niet missen? Meld je dan aan via de mailinglist, dan wordt je ook via de mail op de hoogte gesteld zodra we een nieuw reisverslag hebben gemaakt.

• 16 December 2016 - 13:12

Susan:

Brilliant idea! Feel free!

• 16 December 2016 - 13:19

Femke:

Jeeej bijna in het mooie Australie!!
    Ik ga jullie volgen, veel plezier met de voorbereidingen. En misschien tot in Sydney :)

• 16 December 2016 - 13:56

Harmke En Dieks:

Hey Annemiek, ben jaloers!!. Wil graag je blog volgen. Jullie vertrekken op mijn verjaardag als ik het goed heb uitgerekend dus dan gaat het helemaal goedkomen. Heel veel plezier

• 16 December 2016 - 13:59

Jessica :

Ik heb me aangemeld hoor, ben erg benieuwd naar jullie verhalen! Veel plezier!

• 16 December 2016 - 14:56

Hanny:

Super leuk om jullie zo te volgen, ik kijk uit naar jullie avontuur om het te mogen lezen. Veel plezier !!

• 16 December 2016 - 14:57

Mieke:

Het is aftellen nu, ik ga jullie volgen en ben nu al benieuwd naar jullie mooie verhalen!
    Succes met de laatste voorbereidingen, en dan kan het genieten beginnen!

• 16 December 2016 - 15:31

Pauline:

Ik vroeg me toevallig gisteren nog af wanneer jullie blog zou gaan starten. Heel leuk om jullie te kunnen volgen! Heel veel succes nog met de laatste regeldingen!

• 16 December 2016 - 16:49

Marjolein:

Ladies, ik wens jullie een hele mooie te gekke vakantie toe en ga gezellig lezen wat jullie zoal beleven. Geniet, geniet en vooral geniet ervan!!

• 16 December 2016 - 20:16

Dat wordt genieten!

• 21 December 2016 - 13:59

Natalia:

Hey Meiden!

Heb me net aangemeld voor jullie mailinglist!
    Alvast veel plezier Down Under!

• 27 December 2016 - 05:58

Aretha:

Veel plezier

• 27 December 2016 - 18:13

Sabine :

Het gaat opschieten. Heel veel plezier gewenst!

• 29 December 2016 - 23:30

Jeanette Dammers:

Leuk Annemieke! Ben benieuwd....